НАВЧАННЯ В УМОВАХ КАРАНТИНУ: АКТУАЛЬНІ ВИМОГИ МОЗ Оновлено вимоги до протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину. Основну інформацію про них можна прочитати у цьому матеріалі МОН, а ознайомитись повністю – за цим посиланням. Коротко про ключові вимоги: - вхід до закладу – лише у масці або респіраторі;
- під час занять маски і респіратори можна не використовувати, натомість їх використання є обов’язковим під час пересування приміщеннями закладу;
- для учнів 1-4 класів вхід до закладу та пересування приміщеннями можливі без маски або респіратора;
- перед заняттями педагоги мають опитувати учнів щодо самопочуття та наявності симптомів COVID-19; якщо виявлено ознаки респіраторної хвороби, учень має бути тимчасово ізольований у спеціальному приміщенні закладу, після чого про випадок інформують батьків або законних представників і приймається рішення про направлення учня до закладу охорони здоров’я;
- у разі підтвердження хвороби COVID-19 в одного з учнів, усі інші учні відповідного класу повинні піти на самоізоляцію;
- у школах необхідно створити безпечні умови для навчання: організувати місця для обробки рук антисептиками, централізований збір використаних масок і рукавичок, очищати та дезінфікувати поверхні, провітрювати приміщення тощо;
- обмежити проведення масових заходів (нарад, зборів) у закритих приміщеннях;
- мінімізувати пересування здобувачів між кабінетами і аудиторіями;
- не дозволяється організація харчування за типом “шведського столу” і самообслуговування, а також робота питних фонтанчиків.
НОВІ МАТЕРІАЛИ НА САЙТІ MON-COVID19.INFO З 1 вересня на сайті mon-covid19.info, на якому збирається основна інформація про зміни в освіті через карантин, з’являться нові актуальні матеріали, зокрема – щодо навчального року 2020/2021. Змінам, які торкнулись шкіл, на сайті присвячено окремий розділ – він буде доступний за цим посиланням. Слідкуйте за оновленнями! СТАРТУВАВ ОНЛАЙН-КУРС ПРО ДИСТАНЦІЙНЕ ТА ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ У вівторок, 25 серпня, стартував онлайн-курс про дистанційне та змішане навчання для педагогів і керівників шкіл та профтехів. Перший модуль розраховано на освітян як закладів загальної середньої, так і професійно-технічної освіти. Він вже доступний за посиланням і розкриває такі теми: -
дистанційне навчання: відмінності між його різновидами, порівняння з очним навчанням, переваги та недоліки, що потрібно для його організації вчителям та учням; -
змішане навчання: його моделі та компоненти, переваги для педагога, перші кроки при впровадженні. Модуль також містить добірку електронних освітніх ресурсів для дистанційного та змішаного навчання, інтерактивні вправи, опис успішних кейсів у школах світу, а також розроблені алгоритми, які допоможуть педагогам користуватись сервісами Moodle, Google Classroom, ClassDojo, Classtime, LearningApps.org. Наприкінці модуля учасники пройдуть підсумковий тест. Наступний модуль – про організацію дистанційного та змішаного навчання у школі – з’явиться у доступі вже 1 вересня. Курс розроблений МОН спільно зі студією онлайн-освіти EdEra за підтримки Швейцарії в рамках Швейцарсько-українського проєкту DECIDE – “Децентралізація для розвитку демократичної освіти”, який впроваджується Консорціумом ГО “DOCCU - Розвиток громадянських компетентностей в Україні” та Цюріхського педагогічного університету (PH Zurich, Швейцарія). З любов'ю команда Міністерства освіти і науки України |